USLUGE „DIREKCIJE“ - KOD ZAJEDNIČKIH TROŠKOVA
UKLJUČIVANJE UPRAVITELJA U POSLOVE PLAĆANJE ZAJEDNIČKIH TROŠKOVA U ZGRADAMA
Postoji mogućnost u dogovoru naše upraviteljske tvrtke i suvlasnika u zgradi:
uključiti našu tvrtku u poslove plaćanja zajedničkih troškova u zgradi
u odnosu na koje kao upravitelj raspolažemo dodatnim i posebnim programima koji omogućuju automatsku obradu i takvih podataka.
Pri tome naša tvrtka pomaže suvlasnicima u eventualnim problemima naplate zajedničkih troškova.
ORGANIZACIJA I PROVEDBA POSLOVA NAPLATE ZAJEDNIČKIH TROŠKOVA
Obavljanje takvih poslova naplate zajedničkih troškova izraženo je u zgradama u kojim je to uvjet po želji suvlasnika da kvalitetna osoba ostane predstavnik suvlasnika zgrade, a ne želi se baviti poslovima naplate.
Tada DIREKCIJA pomaže organizirati te poslove.
- Uz plaćanja zajedničkih troškova u istom iznosu, ali plaćanjem putem dodatnih uplatnica, uz istu pričuvu.
Upravitelj za svakog od suvlasnika izdaje dodatnetromjesečne uplatnice (kod nekih zgrada su šestomjesečne npr. tromjesečno 90,00 kn - 3 x 30 kn).
Za zajedničke troškove u zgradi :
(zajednički potrošak električne energije, čišćenje zajedničkih prostora, posredovanje u očitavanju i izradi obračuna naplate vode za pojedine suvlasnike)
izdvajanja pojedinačno za suvlasnike ostaju ista, uz istu pričuvu.